Susijungė bendrovės Lindorff ir Intrum Justitia

Birželio 27 d., siekdamos sukurti pirmaujančią pasaulyje kredito valdymo paslaugų bendrovę, susijungė Lindorff ir Intrum Justitia. Skaityti daugiau

X
Lindorff įmonių grupės veiklos pertvarkymas

Verslo vystymo tikslais Lindorff įmonių grupėje įvyko veiklos pertvarkymas, dėl kurio grupės viduje įvyko struktūrinių pokyčių. Skaityti daugiau

X
Hero image

Kaip galėtume padėti?


Mes suprantame Jūsų padėtį ir esame čia tam, kad padėtume
Kaip padengti įsiskolinimą?
Kaip padengti įsiskolinimą?

Vadovaukitės pareikalavimo laiške nurodytomis instrukcijomis. Mokėti galite „Nordea“ banke, Lietuvos pašte ar per internetinę bankininkystę. Mokėdami naudokite šiuos rekvizitus:

Į šią sąskaitą mokėkite už skolas, į kurias Lindorff perėmė reikalavimo teisę:

Gavėjas: UAB “Lindorff Lietuva”

Įmonės kodas: 304615887

PVM kodas: LT100011128514

Sąskaita: LT412140030002997858

Bankas: Luminor Bank AB

SWIFT: NDEALT2X

Paskirtis: Pavedimo numeris

Į šią sąskaitą mokėkite už pradelstas įmokas pagal Jūsų sudarytas sutartis su paslaugų teikėju, kurias administruoja Lindorff (pvz. už telekomunikacijų, interneto, komunalines ir kitas paslaugas):

Gavėjas: UAB “Lindorff Lietuva”

Įmonės kodas: 304615887

PVM kodas: LT100011128514

Sąskaita: LT262140030000056021

Bankas: Luminor Bank AB

SWIFT: NDEALT2X

Paskirtis: Pavedimo numeris

Šiuo metu neturiu galimybės sumokėti
Šiuo metu neturiu galimybės sumokėti

Nesijaudinkite. Daugeliu atvejų Jūs galite susitarti dėl skolos mokėjimo dalimis (mokėjimo plano sudarymo), pratęsti sąskaitų apmokėjimo terminą ar atidėti mokėjimo datą.

Juk mūsų darbuotojai klientų aptarnavimo centre dirba tam, kad padėtų Jums išspręsti šias problemas. Susisiekite su mumis ir išsakykite savo problemą – mes tikrai rasime abiem pusėms tinkančią išeitį. Mūsų ekspertai gali Jums padėti!

Kontaktai

Kas atsitiks, jei nemokėsiu?
Kas atsitiks, jei nemokėsiu?

Jei Jūs nesumokėsite skolos ir nesusisieksite su mūsų klientų aptarnavimo centro specialistais, Jūsų skola kurį laiką bus išieškoma ikiteisminio išieškojimo būdu. Dažniausiai skolos išieškojimo procesą sudaro priminimai (telefonu ir raštu) bei pareikalavimo laiškai. Jei šios priemonės neduoda laukiamo rezultato, gali būti kreipiamasi į teismą ir išieškojimas perduodamas antstoliams. Atkreipkite dėmesį, kad kuo ilgiau vyks Jūsų skolos išieškojimas, tuo labiau išaugs išieškojimo išlaidos, bus skaičiuojami delspinigiai ir palūkanos.

Todėl geriau nedelskite ir susisiekite su mumis, pasikalbėkime apie Jūsų situaciją – mes tikrai rasime išeitį.

Skolos išieškojimo procesas

Šią skolą jau sumokėjau, ką man daryti?
Šią skolą jau sumokėjau, ką man daryti?

Jei skolą jau sumokėjote, pateikite mokėjimą patvirtinantį dokumentą (kvitą, orderį, banko išrašą ir pan.). Jei skolą už Jus mokėjo kitas asmuo, apie tai mus taip pat informuokite, kad mokėjimas būtų tinkamai užskaitytas. Atkreipkite dėmesį, kad gali susidaryti kelių dienų tarpas nuo tada, kai mes užregistruosime Jūsų mokėjimą, iki tol, kol galėsime patvirtinti, kad Jūsų skola jau yra apmokėta. Paprastai tai užtrunka nuo 1 iki 4 dienų, tačiau gali prireikti ir iki 7 dienų, jei mokėjimas buvo atliktas pašte. 

Gavau pareikalavimo laišką, kaip elgtis?
Gavau pareikalavimo laišką, kaip elgtis?

Gavę pareikalavimo laišką ir norėdami išvengti augančių delspinigių bei kitų kreditoriaus patiriamų išlaidų didėjimo, sumokėkite skolą nedelsdami. Mokėjimą atlikite pagal laiške nurodomus rekvizitus.

Vis dėlto nesijaudinkite, jei šiuo metu neturite galimybės sumokėti skolą. Susisiekite su Lindorff klientų aptarnavimo centro darbuotojais ir paprašykite atidėti mokėjimo terminą arba paklauskite apie galimybę skolą sumokėti dalimis.

Skolos dydis yra neteisingas. Ką turėčiau daryti?
Skolos dydis yra neteisingas. Ką turėčiau daryti?

Jei manote, kad skolos suma yra neteisinga, nedelsdami susisiekite su mumis ir pateikite Jūsų turimą informaciją. Nedelskite – kuo daugiau laiko praeina, tuo sunkiau įrodyti galimą klaidą. Mes išsiaiškinsime tikslią skolos sumą su kreditoriumi, o kol tai vyks, išieškojimo veiksmai bus sustabdyti. Jei paaiškės, kad kreditorius suklydo ir perdavė per didelę skolą, jos mokėti Jums nereikės.

Kontaktai

Turiu daugiau skolų, ką man daryti?
Turiu daugiau skolų, ką man daryti?

Svarbiausia suprasti tris dalykus: kiek skolų Jūs turite, kokio jos dydžio ir kam Jūs esate skolingas. Susisiekite su mumis ir sužinosite visas savo skolas, kurios yra perduotos administruoti mums, Lindorff. Tuo pačiu Jūs galėsite pasitarti dėl galimybių, kaip geriau galėtumėte jas sumokėti. Jei reikės, mes pateiksime Jūsų įsiskolinimus pagrindžiančius dokumentus ir juos paaiškinsime.

Kaip padengti įsiskolinimą?

Vadovaukitės pareikalavimo laiške nurodytomis instrukcijomis. Mokėti galite „Nordea“ banke, Lietuvos pašte ar per internetinę bankininkystę. Mokėdami naudokite šiuos rekvizitus:

Į šią sąskaitą mokėkite už skolas, į kurias Lindorff perėmė reikalavimo teisę:

Gavėjas: UAB “Lindorff Lietuva”

Įmonės kodas: 304615887

PVM kodas: LT100011128514

Sąskaita: LT412140030002997858

Bankas: Luminor Bank AB

SWIFT: NDEALT2X

Paskirtis: Pavedimo numeris

Į šią sąskaitą mokėkite už pradelstas įmokas pagal Jūsų sudarytas sutartis su paslaugų teikėju, kurias administruoja Lindorff (pvz. už telekomunikacijų, interneto, komunalines ir kitas paslaugas):

Gavėjas: UAB “Lindorff Lietuva”

Įmonės kodas: 304615887

PVM kodas: LT100011128514

Sąskaita: LT262140030000056021

Bankas: Luminor Bank AB

SWIFT: NDEALT2X

Paskirtis: Pavedimo numeris

Skolos išieškojimo procesas

Skolos išieškojimo procesas

Jei vėluojate apmokėti sąskaitas ar turite skolų ir norite sužinoti apie išieškojimo procesą – spustelėkite ant žemiau esančių užrašų „Skaityti daugiau“. Čia rasite detalią bendrąją informaciją apie tai, kas vyksta kiekviename išieškojimo etape.

Skaityti daugiau