Kaip galėtume padėti?

Mes suprantame jūsų padėtį ir esame čia tam, kad padėtume
Kaip padengti įsiskolinimą
Kaip padengti įsiskolinimą

Vadovaukitės pareikalavimo laiške nurodytomis instrukcijomis. Mokėti galite Nordea banke, Lietuvos pašte ar per internetinę bankininkystę. Mokėdami naudokite šiuos rekvizitus:

Sąskaita mokėjimams skoloms, į kurias Lindorff perėmė reikalavimo teisę:
Gavėjas: Lindorff Oy filialas
Įmonės kodas: 111882842
Sąskaita: LT412140030002997858
Bankas: Nordea bank Finland PLC Lietuvos sk.
SWIFT: NDEALT2X
Paskirtis: Pavedimo numeris

Sąskaita mokėjimams už pradelstas įmokas pagal jūsų sudarytas sutartis su paslaugų teikėju, kurias administruoja Lindorff (pvz. telekomunikacijų, interneto, komunalinių paslaugų įmone ir kt.):
Gavėjas: Lindorff Oy filialas
Įmonės kodas: 111882842
Sąskaita: LT262140030000056021
Bankas: Nordea bank Finland PLC Lietuvos sk.
SWIFT: NDEALT2X
Paskirtis: Pavedimo numeris

Šiuo metu neturiu galimybės apmokėti
Šiuo metu neturiu galimybės apmokėti

Nesijaudinkite. Daugeliu atvejų Jūs galite susitarti dėl skolos mokėjimo dalimis (mokėjimo plano sudarymo), pratęsti sąskaitų apmokėjimo terminą  ar atidėti mokėjimo datą.

Juk mūsų klientų aptarnavimo centro darbuotojai dirba tam, kad padėtų jums išspręsti šias problemas. Susisiekite su mumis ir išsakykite savo problemą - mes tikrai rasime abiems pusėms tinkančią išeitį.   Turime daug ekspertų, kurie gali jums padėti!

Kontaktai

Kas atsitiks, jei aš nemokėsiu
Kas atsitiks, jei aš nemokėsiu

Jei jūs nemokėsite savo skolų ir nesusisieksite su mūsų klientų aptarnavimo centro specialistais, jūsų skola kurį laiką bus išieškoma ikiteisminio skolų išieškojimo keliu. Dažniausiai skolos išieškojimo procesą sudaro priminimai (telefonu ir raštu), pareikalavimo laiškai, o šioms ikiteisminėms priemonėms nedavus laukiamo rezultato, gali būti inicijuojamas skolos priteisimas teisme ir išieškojimas perduotas antstoliams. Primename, kad kuo ilgiau išieškojimas jūsų skolos atžvilgiu tęsiamas, tuo labiau didėja išieškojimo išlaidos,  skaičiuojami delspinigiai ir palūkanos.

Tad nedelskite su mumis susisiekti ir pasikalbėti apie savo situaciją, mes tikrai rasime išeitį.

Skolos išieškojimo procesas

Aš šią skolą jau esu sumokėjęs, ką man daryti?
Aš šią skolą jau esu sumokėjęs, ką man daryti?

Jei skolą jau sumokėjote, pateikite mokėjimą patvirtinantį dokumentą (kvitą, orderį, banko išrašą ir pan.). Jei skolą už Jus mokėjo kitas asmuo, apie tai informuokite, kad mokėjimas būtų tinkamai priskirtas. Taip pat prisiminkite, kad nuo dienos, kada mes užregistruosime jūsų mokėjimą gali susidaryti kelių dienų (1-4 dienų, tačiau jei mokėjimas atliktas pašte gali užtrukti ir iki 7 dienų) tarpas, per kurį mes negalėsime patvirtinti, ar skola jau yra apmokėta.

Gavau pareikalavimo laišką, ką daryti?
Gavau pareikalavimo laišką, ką daryti?

Gavus pareikalavimo laišką ir norint išvengti augančių delspinigių ir kitų kreditoriaus patiriamų išlaidų, reikėtų skolą sumokėti nedelsiant pagal nurodytus laiške rekvizitus.

Tačiau, jei neturite galimybės iš karto apmokėti skolos, nesijaudinkite. Susisiekite su Lindorff klientų aptarnavimo centru ir paprašykite mokėjimo termino atidėjimo arba galimybės skolą sumokėti dalimis.

Reikalavimas apmokėti skolą yra neteisingas. Ką reikėtų daryti?
Reikalavimas apmokėti skolą yra neteisingas. Ką reikėtų daryti?

Jei manote, kad skolos suma neteisinga, nedelsdami susisiekite su mumis ir išdėstykite motyvus. Kuo ilgiau delsite, tuo sunkiau bus įrodyti galimą klaidą. Lindorff išsiaiškins dėl skolos su kreditoriumi, tuo tarpu išieškojimo veiksmai bus stabdomi iki bus išaiškinta galima klaida. Jei paaiškėtų, kad kreditorius per klaidą perdavė per didelę skolą, jos mokėti Jums nereikės.

Kontaktai

Aš turiu daugiau skolų, ką man daryti?
Aš turiu daugiau skolų, ką man daryti?

Svarbiausia yra suprasti, kiek skolų Jūs turite, kokio jos dydžio ir kam Jūs skolingas. Susisiekę su mumis Jūs galėsite sužinoti visas skolas, kurios yra perduotos administruoti Lindorff ir tuo pačiu pasitarti dėl galimybių, kaip jas apmokėti. Esant poreikiui, mes pateiksime Jūsų įsiskolinimus pagrindžiančius dokumentus.

Kaip padengti įsiskolinimą

Vadovaukitės pareikalavimo laiške nurodytomis instrukcijomis. Mokėti galite Nordea banke, Lietuvos pašte ar per internetinę bankininkystę. Mokėdami naudokite šiuos rekvizitus:

Sąskaita mokėjimams skoloms, į kurias Lindorff perėmė reikalavimo teisę:
Gavėjas: Lindorff Oy filialas
Įmonės kodas: 111882842
Sąskaita: LT412140030002997858
Bankas: Nordea bank Finland PLC Lietuvos sk.
SWIFT: NDEALT2X
Paskirtis: Pavedimo numeris

Sąskaita mokėjimams už pradelstas įmokas pagal jūsų sudarytas sutartis su paslaugų teikėju, kurias administruoja Lindorff (pvz. telekomunikacijų, interneto, komunalinių paslaugų įmone ir kt.):
Gavėjas: Lindorff Oy filialas
Įmonės kodas: 111882842
Sąskaita: LT262140030000056021
Bankas: Nordea bank Finland PLC Lietuvos sk.
SWIFT: NDEALT2X
Paskirtis: Pavedimo numeris

Skolos išieškojimo procesas

Skolos išieškojimo procesas

Jei vėluojate apmokėti sąskaitas ar turite skolų ir norite sužinoti apie išieškojimo procesą - spustelėkite ant žemiau esančių paveikslėlių. Čia rasite platesnę bendrą informaciją apie tai, kas vyksta kiekviename išieškojimo etape.

read more