Pasirūpinkite, kad Jūsų klientai būtų laimingi

Klientų pasitenkinimo didinimas yra prioritetas daugelio įmonių vadovų komandų darbotvarkėse. Kreditų valdymo bendrovės šiuo aspektu neišsiskiria. Tiesą sakant, galime tvirtinti, kad tai yra svarbiausias ateities sėkmės veiksnys. Mes keliame sau uždavinį nustatyti, kokie klientų pasitenkinimo pokyčiai turi įtakos kreditų valdymo veiklos rezultatams. Ir kaip suderinti juos su finansiniais tikslais, kurių siekiate.

Aptarnavimo kokybė kaip verslo strategija
Kliento interesai yra svarbiausias prioritetas finansinių paslaugų ir kreditų valdymo srityse. Be to, rinkodaros ir vartotojų teisės aktai verčia įmones įtraukti klientų aptarnavimo gerinimą į įmonių kultūrą bei procesus. To nepadarius, galima sulaukti nepageidaujamo dėmesio ir netgi formalaus tyrimo. Esant tokioms aplinkybėms, yra akivaizdu, kad dėmesys klientų aptarnavimui yra racionali finansinių paslaugų įmonių strategija. Tačiau reikia tinkamai išspręsti klausimą, kaip įmonė gali suderinti finansinius tikslus su kliento interesais.  

Užmegzkite asmeninį santykį
Tai, kad daugumos kreditų valdymo padalinių pagrindiniai veiklos rezultatų rodikliai nėra susieti su klientų pasitenkinimu, rodo, kad yra būtini kultūros pokyčiai. Turime pripažinti, kad mūsų veiksmai ir elgesys yra susiję su kliento patirtimi, ir kad jie stipriai paveikia tai, kaip klientas suvokia santykius su mumis.

Geras patarimas yra sutelkti dėmesį į klientų pasitenkinimą visais aspektais. Tai padės sumažinti klientų kaitą, ir tai savo ruožtu užtikrins ilgalaikius ir sveikus santykius. Norėdami tai pasiekti, turime diferencijuoti ir grupuoti klientus labiau asmeniniu lygiu, užtikrindami, kad jie gautų jiems reikalingą informaciją per tinkamus ir pageidautinus kanalus.

Prevencija yra geriau nei nuolatinis problemų sprendimas
Duomenų, pavyzdžiui, mokėjimų istorijos ir ankstesnių įsiskolinimų naudojimas, gali padidinti klientų pasitenkinimą, nes tada jiems būtų taikomas asmeninis ir supratimu grįstas metodas. Jei, pavyzdžiui, klientas turi daug pavėluotų mokėjimų atvejų, pažymėtų jų kredito įraše, galite imtis veiksmų, kad klientas būtų iš anksto įspėtas, ir padėti klientui vykdyti savo finansinius įsipareigojimus. Ir atvirkščiai, jei kliento įrašas yra nepriekaištingas, tačiau jis praleido mokėjimą, jam gali būti suteikta laiko pasitaisyti. Kur kas geriau neleisti kilti galimoms nemalonioms situacijoms, užuot privertus ką nors nuryti karčią piliulę.