Skolų surinkimo paradoksai

Veiksmingiausias skolų surinkimo būdas – priminti žmonėms sumokėti laiku. Jeigu mokėjimas vėluoja, būdų, kaip paskatinti sumokėti, yra tiek pat, kiek yra skirtingų klientų: nuo draugiško priminimo žinute iki skolos restruktūrizavimo.

Svarbu turėti tokį skolų surinkimo partnerį, kuris galėtų dirbti taikydamas visus metodus. Tačiau net ir geriausi įrankiai taps beverčiais, jeigu juos naudosite netinkamu laiku ar ne pagal paskirtį. Mes gerai pažįstame jūsų klientus ir galime padėti jums pasiekti reikiamą klientą tinkamu laiku ir tinkama žinute.  

Kredito valdymas yra darbo su klientais dalis, turinti didelę įtaką jūsų klientų santykiui su jūsų prekių ženklu. Tai neatsiejama kliento kelionės kartu su jumis dalis, kuri turi atitikti patirtį, kurią jūsų prekių ženklas suteikia prieš jį įsigyjant ar įsigijimo metu. Laikantis šio principo, neapmokėta sąskaita ar vėluojantis mokėjimas gali suteikti galimybę sustiprinti kliento ištikimybę. Geras skolų surinkimo partneris turėtų padėti jums suvokti bendradarbiavimo visą gyvenimą vertę, ypač tuomet, kai klientas išgyvena ne pačius geriausius laikus.

Dauguma klientų apmoka sąskaitas ir daro tai laiku. Atsižvelgiant į tai, kurioje pramonės srityje dirbate, vėluojamų apmokėti sąskaitų dalis gali siekti vos 2-3 procentus. Taigi, kokia yra tikroji strateginė skolų surinkimo partnerio vertė? Išsamios žinios apie tai, kuo pasižymi tie 2-3 procentai – kaip juos atpažinti ir jų išvengti nenutraukiant gerų santykių su klientais – padės jums plėsti savo verslą be didesnės rizikos. 

 

Atsižvelgiant į tai, kurioje pramonės srityje dirbate, vėluojamų apmokėti sąskaitų dalis gali siekti vos 2-3 procentus.
Mes gerai pažįstame jūsų klientus ir galime padėti jums pasiekti reikiamą klientą tinkamu laiku ir tinkama žinute.
Mes gerai pažįstame jūsų klientus ir galime padėti jums pasiekti reikiamą klientą tinkamu laiku ir tinkama žinute.

Dauguma įmonių turi daug duomenų, tačiau nepakankamai įžvalgų, kuriomis galėtų vadovautis priimdamos verslo sprendimus. Tikrąją vertę pamatote tada, kai išanalizuojate savo duomenis kartu su kitais duomenų šaltiniais. Gali atrodyti paradoksalu, tačiau iš tiesų, kai kurie žmonės ar įmonės, su kuriomis atsisakote bendradarbiauti dėl primityvaus duomenų valdymo, galėtų būti patys vertingiausi jūsų klientai.   

Kai geriau suprasite savo klientų poreikius ir elgesį, aiškiau suvoksite ir su kreditais susijusią riziką bei galimą grąžą. Pasitarkite su mumis, kaip galite priversti savo skolų portfelio duomenis dirbti jums. Mes padėsime jūsų verslui augti, išvengiant didelės rizikos.