5 svarbiausios 2017 metų kreditų valdymo tendencijos

Praėjusiais metais kreditų valdymo versle įvyko keletas įdomių pokyčių. Galime tikėtis, kad panašiai bus ir 2017 metais. Čia pateikiame 5 svarbiausias mūsų išskiriamas tendencijas šiems metams.

1 tendencija. Kreditų valdymas atliks svarbesnį vaidmenį klientų aptarnavime
2016 m. inovatyvias technologijas savo veikloje taikančios įmonės pristatė rinkai naujų būdų gauti pelno. Ši plėtra turėtų tęstis 2017 m., netgi kreditų valdymo srityje. Bus dar svarbiau nei bet kada likti veikliems ir orientuotis į klientų aptarnavimo kokybę bei pasitenkinimą. Mes, žinoma, rūpinsimės savo pagrindine veikla kaip profesionalūs  kreditų valdymo rinkos dalyviai, bet norėdami likti sėkmingi taip pat turime pateikti pažangius sprendimus, mažinančius mūsų verslo partnerių klientų kaitą bei didinančius jų lojalumą.

2 tendencija. Duomenimis pagrįstas išlaidų ir rizikos valdymas
2017 m. dar svarbesni taps automatizuoti ir duomenų bazių analize pagrįsti procesai. Kaip matėme pernai, procesai tampa vis labiau automatizuoti: geras to pavyzdys yra kredito limitų nustatymas remiantis kliento duomenimis vietoje konsultanto atliekamo  vertinimo. Tai ne tik paprasčiau klientui, bet tokiu būdu taip pat sumažinami jūsų patiriami kaštai. Tai tik vienas pavyzdys, kaip galima pritaikyti pažangų ir novatorišką duomenų naudojimą, siekiant sukurti naujus ir efektyvesnius pelno šaltinius, kartu padidinant klientų pasitenkinimą. Ateinančiais metais bus labai svarbu gebėti likti skaitmeninės transformacijos viršūnėje, kai mūsų verslas yra šių pokyčių sūkuryje.

3 tendencija. Asmeniui pritaikytas mokėjimas
Kaip vartotojas, tikriausiai jau esate įsigiję prekių ar paslaugų  naudodami kompiuterį, planšetinį kompiuterį ar išmanųjį telefoną.  Atlikdami operacijas internetu klientai  gali prasčiau suvokti finansinę naštą, kurią jie prisiima ir dėl to padidėja „pamiršimo sumokėti“ (skolos) tikimybė. Todėl yra labai svarbu siūlyti mokėjimo planų galimybę.

Siekiant užtikrinti sėkmingą skolų išieškojimą yra labai svarbu gauti išsamų visų internetu prisiimtų įsipareigojimų vertinimą ir kartu su klientu sudaryti asmeninį mokėjimo planą. Kartu turite nustatyti, kokia suma gali būti grąžinta per mėnesį. Svarbu pažymėti, kad asmeninis yra pagrindinis žodis, nes pirkėjai internetu tikisi individualaus aptarnavimo. Tikimybė, kad klientai vykdys savo mokėjimo planą padidėja, kai jie tikrai jaučiasi įtraukti į šį procesą.

4 tendencija. Individualizuotas kontaktas su klientu
2017 m. bus dar svarbiau kreiptis į klientą tinkamu metu, tinkamu būdu ir siunčiant tinkamą pranešimą. Gali būti sunku pasiekti klientus, ypač tuos, kurie yra skolingi. Kartais jie gali bijoti atsiliepti telefonu arba atplėšti laišką iš skolų išieškojimo įmonės, tačiau daugeliu atvejų gali būti, kad jie nenori naudoti tas pačias ryšio priemones, kurias naudojate jūs. Vienas pavyzdys yra bandyti susisiekti su jaunuoliais laiškais paštu, kai iš tikrųjų jie mieliau bendrauja elektroniniais laiškais ir (arba) SMS. Siekiant išspręsti skolos klausimą ir padidinti klientų pasitenkinimą, yra svarbu išsiaiškinti, kokie ryšio kanalai yra priimtinesni klientui, ir nustatyti individualizuotus kontaktų su klientu procesus.

5 tendencija. Prognozė  ir prevenciniai veiksmai
Kreditų valdymo srityje prevencija visada geriau nei problemų sprendimas. Sukūrus klientų profilius remiantis sudėtinga duomenų analize, galima prognozuoti ir nustatyti mokėjimo problemas ankstyvoje stadijoje. Tai suteikia jums galimybę anksčiau imtis prevencinių priemonių. Tai taip pat yra svarbi priemonė vertinant klientų pasitenkinimą, nes tai suteikia klientui pojūtį, kad jis dalyvauja procese ir juo rūpinamasi.

Norite sužinoti daugiau apie tai, kaip galime padėti jums dėl asmeniškai pritaikyto klientų proceso? Susisiekite su mumis šiandien.
Norite sužinoti daugiau apie tai, kaip galime padėti jums dėl asmeniškai pritaikyto klientų proceso? Susisiekite su mumis šiandien.